inget internet

inget internet - ingen uppdatering.
inget teliapaket - ingen tv.
JAG BLIR GAAAAALEEEEEEEEEN!

har egentligen inte så mycket att skriva.. magen växer som tusan, och bebben är en riktig vilde som hindrar mig från att sova ordentligen - dock är det oftast mysigt :)
kommer inte att jobba så mycket mer eftersom kroppen har börjat säga ifrån. ryggont, foglossning och sammandragningar är numera vardagsmat och jag kan inte förklara hur mycket jag längtar efter vår lilla skatt! ♥

idag ska jag ha mysdag med lindis,
och ikväll ska vi hem till jossan & äta tårta, för min bästa vän fyller 21 idag! :D


såja. nu vet ni lite mer :)
hoppas på internet snart så jag kan få ett liv igen..
puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0