grymt

måndag eftermiddag och jag är återigen "hemma" i lägenheten igen, efter en heldag i huset. och GUD så bra det blir, vet att jag skriver det hela tiden, men det blir verkligen det! 

idag har jag haft hjälp av mormor & jossan, och nu är det inte mycket kvar... hallen, vardagsrummet och barnrummet är helt klart. sovrummet är förhoppningsvis klart, kanske lite småpill kvar, och köket fixar mormor klart imorgon :D helt fantastiskt! 

imorgon är det jobb 7.30-16, och efter det ska jag upp till bäsna igen med lite grejer och se till att städa. dammsuga och skura bort allt slipdamm och överbliven färg. resten av veckan blir det småfix och köra grejer, och på lördag smäller det! YES! 

glömde såklart mobilsladden i huset,
så uppdaterar med bilder imorgon om jag hinner :) 

tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0