fina vänner

torsdag, och har haft en superlugn dag/kväll :)
började dagen kl 8 med frukost, och sen slog jag på en film, tittade på den och somnade om på soffan och sov i en och en halv timme! superskönt. 

har sedan haft besök av mika på kaffe, i solen (och vi höll på att smälta bort!) sedan kom även josse på mat och kaffe och en massa skitsnack. senare kom jennifer och vi har druckit te och pratat en massa. älskade jennifer som har varit SÅ saknad! ♥ är otroligt glad över mina fina vänner..

nu sitter jag & tittar på sex and the city,
och väntar på att min karl ska komma. vilket dröjer.
bortamatch i västerås. åh puh blä. 

fredag imorgon, myskväll hoppas jag?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0