v.35

idag går vi in i v.35, vilket betyder att det är fem veckor kvar. fem veckor, 42 dagar. har avklarat 85% av min graviditet. helt sjukt. dock är jag inne i en liten "svacka" nu! hur kan folk säga att dom aldrig känt sig så vackra som under tiden dom var gravida? jag fattar inte. jag är tjock, tjock, tjock. inga kläder passar, vilket resulterar i att jag går i samma gamla trasor varje dag. jag är trött, trött, trött och sliten vilket resulterar i att jag inte orkar göra något åt hur jag ser ut. puh. som sagt, känner mig ful & tjock, men det hör väl till. snart kommer vårt lilla hjärta och då hoppas jag att saker och ting (kroppen) kan börja återgå till sitt ursprungsläge och att jag kan känna mig vacker igen! nog klagat, nu ska jag dricka kaffe!

Kommentarer
Postat av: Anna W

Du behöver inte känna dig ensam. ALLA känner sig inte vackra under graviditeten. Men att veta att ens partner/sambo/man älskar och tycker att man är vacker byter allt. Så häng inte läpp man kan vara vacker fast man inte känner sig så hela tiden.

2011-10-19 @ 16:29:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0