onsdag

onsdag, och mattias lediga dag - gillas! 

började med att överraska min älskling med finfrukost och tända ljus, jättemysigt :) sen slappade vi lite i soffan innan vi körde igång med allt fixande. herr krantz har hållt på ute i trädgården i flera timmar med att riva staket och greja och jag har fixat inne med plock, disk, tvätt osv. 



ska strax fixa lite mat till min duktiga man! 

ikväll ska jag på amningskurs med mammagruppen igen. får se om det blir något bättre denna gång, det kändes lite flummigt förra gången. flummigt precis som föräldrakursen igår också var, haha, men nu lär vi väl bli proffs på det mesta gällande föräldraskap :) 

nu ska jag fortsätta njuta av denna dag!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0