mys alá lisa

har haft en superbra helg hittills :)
fredagen bestod av fika hos linda, lunch hos mormor, lite shopping & ärenden och sedan avslutade jag kvällen med finmiddag och soffmys med massa gott tillsammans med lovisa. jätteskön kväll! 

igår grejade jag på hemmaplan, fixade med gardiner och lite så. drack kaffe och fika med lovisa och jossan och på kvällen blev det pizza & bio :) 'what's your number' såg vi och det var en riktigt härlig chick-flick-film så både jag & jossan gick hem nöjda! avslutade med en kaffe hos mamma innan jag brummade hem och somnade som en stock! 

nu sitter jag i soffan och slappar lite..
har nyss avnjutit lite frukost och tittar på tv. väntar på jossan som ska komma och mysa lite med mig i några timmar innan herr krantz äntligen kommer hem efter bortacup hela helgen, så ikväll blir det myskväll! 

snabb sammanfattning; supermysig tjejhelg! 
love you girls .. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0